25 juin 2021

And off they go

From sudden death overtime

To the Stanley Cup Finals! 

For the first time in 28 years.  

22 fuckin  years I been waiting for this. 

Losing almost all hope and interest these past 10. 

And here it came. 

Right out of left field COVID town. 

One more shot at the title. 

One more chance to make it to 25 wins. 

Go Habs Fuckin GOOOOOOOOOOOO!!

9 commentaires:

  1. thanks hombre. means a lot. zero

    RépondreSupprimer
  2. Tain mais c'est un post pour Deute et Nelson et ils zappent...Je sens qu'on va distribuer des chamelles!

    RépondreSupprimer
  3. ouaip. sont tous les deux blasés je suppose. le premier parce que son BBQ va se prendre une douche, le 2e parceque la France est éliminée de l'Euro.

    ps: montreal in the hole by 1 game. fuck! ca commence mal. Come on Habs ! COME ON!

    RépondreSupprimer
  4. Game 3 tonight fucksters!! in montreal this time. l'ambiance va être ouf! can they come back from 2 down ? ca va être dure mais je garde espoir. anything is possible goddamn it! ANYTHING!!! IS!!! POSSIBLE!!!

    RépondreSupprimer
  5. Haha, go Habs!

    Tain mais qu'est-ce qui foutent Pipo et Mario?

    RépondreSupprimer
  6. J'étais à fond go Habs go mais j'ai meme pas check le blog et vu ce post. Total fail

    Triste defaite 1-0 hier soir.

    Pour te consoler Jbeuh

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. hot consolation! we likes. warming up my sad cold icy heart. zero

      Supprimer

Laisse un commentaire ou zap comme un malpropre. Quoiqu'il en soit t'es pénalisable.